воскресенье, 17 января 2021 г.

10 клас

                                                     Консультації за номером телефону 0680687154.      

                                Електронна  адреса  Irinagyravliova896 @gmail.com  
25.02.2022
Історія України
Тема уроку "Великий терор. Биківня".
Д/З §47-48 (3 пункт) - повторити, с.202 завдання 1-2 виконати у зошиті.

Громадянська освіта
Тема уроку "Практичне заняття. Аналіз медіатексту".

Мета: формування навичок цілеспрямованого багатостороннього сприйняття інформації та різнобічної оцінки творів візуальних мистецтв; роботу з такими компонентами: визначення виду ЗМІ, категорії повідомлення, пошук можливих помилок і неточностей медіаповідомлення, характеристику медіамови, особливості звукового рішення, засобів виразності, визначення потенційного адресата медіатексту, визначення мети медіаповідомлення, відповідність цілей і засобів даного медіатексту.

Хід заняття

І. Опрацюйте теоретичний матеріал

Загальна схема етапів дослідження медіатексту

1)      Уважно сприймаємо, інтерпретуємо та осмислюємо медіатекст.

2)      Що це за медіатекст? Аналізуємо медіатекст за видом медіапродукції. Назвіть формат, жанр, вид.

3)      Що хотіли передати автори медіатексту. Встановлюємо смисловий акцент медіатексту.

4)      Виявляємо застосовані медіатехнології (технічні, змістові) та мету їх застосування — спрямування медіатексту. До якої аудиторії вони звертались?

5)      Хто заплатив/підтримав створення цього медіатексту. Встановлюємо аналогію з іншими медіатекстами.

6)      Оцініть медіатекст на основі аргументів.

7)      Узагальнюємо напрацьоване й робимо загальний висновок.

8)      Формулюємо особисте ставлення до цього медіатексту.

9)      Формулюємо власну позицію щодо подібної медіапродукції, інформації загалом.

ІІ. Виконайте завдання 

Завдання 1

Проаналізуйте друкований медіатекст (журнал, газету, часопис) (на ваш вибір) за схемою. 


СХЕМА АНАЛІЗУ ДРУКОВАНОГО МЕДІАТЕКСТУ

1.      Уважно розглядаємо, осмислюємо обкладинку видання.

2.      Визначаємо вид медіапродукції, формат, зміст (інформаційне, розважальне, політичне, хобі тощо).

3.      Чи була корисна, цікава, змістовна інформація в цьому виданні?

4.      Сформулюйте власну позицію (ця інформація саме для мене корисна/ некорисна, цікава/нецікава, шкідлива; особисто мені вона дає/не дає)

5.      На вашу думку, чим це видання приваблює читачів?

Завдання 2

Проаналізуйте медіаповідомлення (на ваш вибір) за поданою схемою.

СХЕМА АНАЛІЗУ  МЕДІАПОВІДОМЛЕННЯ

  1. «Хто створив повідомлення?»
  2. «Які техніки використані для того, щоб привернути увагу?»
  3. « Які цінності, стиль життя та точки зору репрезентовані чи випущені повідомленням?»
  4. «Чому це повідомлення було написане?»
  5. «Як інші люди можуть сприйняти це повідомлення?»

Завдання 3

Сформулюйте висновки відповідно до мети практичного заняття.

Всесвітня історія

Тема уроку "Утворення вогнищ Другої світової війни. Політика умиротворення агресора".
Д/З §38-39 - прочитати, с.154 завдання 16 виконати у зошиті.





11.02.2022
Історія України
Тема уроку "Хлібозаготівельні кризи. Форсована індустріалізація".
Д/З§41-42 - прочитати, с.179 завдання 5 виконати у зошиті.

Громадянська освіта
Тема уроку "Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа".
Д/З с.114-116 - прочитати, с. 116 завдання 13 виконати у зошиті.

Всесвітня історія
Тема уроку "Країни Середнього та Близького Сходу"
Д/З с.136-148 - прочитати. 
Підготуватися до написання контрольної роботи. Повторити с. 120-148  

09.02.2022
Історія Україна
Тема уроку "Релігійне життя в УСРР. УАПЦ".
Д/З§39-40 (4 пункт) - прочитати, с.169 завдання 3 виконати у зошиті.



08.02.2022
Зарубіжна література
Тема уроку "Система персонажів"
Д/З с.112-115 - прочитати, скласти цитатну характеристику персонажів.

07.02.2022
Історія України
Тема уроку "Утворення Кримської АСРР"
Занотувати у зошит.

 u Автономна Кримська Соціалістична Радянська Республіка — державне утворення на території Криму, утворене з частини колишньої Таврійської губернії Російської імперії, що займала площу Кримського півострова.

u Створена 18 жовтня 1921 радянським державним і партійним діячем Саїд-Галієв Сахиб-гару.

 Після прориву Перекопських укріплень у середині листопада 1920 року частини Червоної армії під командуванням Михайла Фрунзе стрімко оволоділи півостровом. Місія більшовизації Криму цього разу була покладена на фанатично відданих діячів Кримревкому, що перебував під контролем Кримського обласного комітету РКП(б).

18 жовтня 1921 року була прийнята постанова ВЦВК і РНК РСФРР "Про Автономну Кримську Радянську Соціалістичну Республіку", що створювалася як територіальна автономія в складі РСФРР.    10 листопада  ухвалено Конституцію Кримської СРР, яка, зокрема, затверджувала російську і татарську державними мовами.

 Кримська АСРР розглядалася лише як інтегральна частина Російської федерації. В такому статусі вона проіснувала до 30 червня 1945 року, коли після депортації кримських татар Кримська АРСР була перетворена на звичайну область у складі СРСР.

                                                   Громадянська освіта

Тема уроку "Маніпулятивний вплив медіа"
Д/З с.110-113 - повторити, занотувати у зошит таблицю



04.02.2022
Всесвітня історія
Тема уроку "Індія"
Д/З §33 - прочитати, с.135 завдання 16 виконати у зошиті.
Громадянська освіта
Тема уроку "Маніпулятивний вплив медіа".
Д/З с.110-113 - прочитати, с.113 завдання 7 виконати письмово.
Історія України
Тема уроку "Політика коренізації в УСРР".
Д/З§39-40 (3 пункт) - прочитати,  с.168 робота з документом 2.




25.01.2021
Історія України
Тема уроку "Релігійне життя в УРСР. Українська автокефальна православна церква".

-       Перегляньте відеоролик.

https://www.youtube.com/watch?v=es6k4ZZchQA

-       Опрацюйте історичні джерела та визначте заходи більшовиків у їхній церковній політиці (у вигляді схеми, таблиці, тез).

ІЗ ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ ПОЛІТБЮРО ЦК КП(Б)У ПРО ВИЛУЧЕННЯ ЦІННОСТЕЙ У ЦЕРКВАХ (31 березня 1922 р.)

Слухали: 1. Про кампанію з вилучення із церков (циркуляр ЦК РКП). Постановили: 1. Циркуляр затвердити й розіслати з тими змінами, що замість підготовчих таємних комісій керівництво вилученням цінностей покладається безпосередньо на Бюро губкому, з огляду на те, що вилучення вже фактично началося.

ІЗ ПОСТАНОВИ ПОЛІТБЮРО ЦК КП(Б)У ПРО ЦЕРКОВНУ ПОЛІТИКУ

(23 листопада 1923 р.)

Про церковну політику (тов. Логінов).

а) Підтвердити попередній курс на всесвітнє сприяння Ж. Ц. (Жива Церква. — Авт.)

б) Ужити заходів до недопущення посилення тихонівщини.

в) Провести роботу з відколу «лівих» елементів серед тихонівців.

г) Поставити перед комісією завдання відновлення групи «Братства Жива Церква».

д) Комісії поставити завданням ліквідацію суперечок між прогресивними церковними угрупованнями, створення з них блоків для боротьби з тихонівцями й автокефалістами.

е) Ухвалити лінію комісії із пом’якшення гостроти лінії живоцерковців.

є) Ухвалити перейменування В. Ц. У. в Український Синод.

ж) Відтворити губернські комісії з керівництва церковною роботою.

з) Затвердити кошторис у 850 червінців, реалізувавши його через Фінкомітет.

и) Запропонувати органам ДПУ посилити роботу за своєю лінією.

і) Дати директиву про посилення переслідувань монархістів, які намагаються вести свою роботу через церкву (особливо в прикордонних губерніях).

ї) Утримуватися від зворотної передачі церков під Ж. Ц. тихонівцям. Передача має здійснюватися тільки за постановами Центральної Церковної Комісії.

й) Доручити Секретаріату переглянути склад центральної комісії, а також робітників, що безпосередньо виконують її завдання, і подати на затвердження оргбюро.

Д/З §39-40 (4 пункт) - прочитати. с.169 завдання 3 виконати у зошиті.


22.01.2021
Історія України
Тема уроку "Політика "коренізації" в УСРР".
Д/З§39-40 (3 пункт) - прочитати, занотувати у зошит схеми


Громадянська освіта
Тема уроку "Свобода, етика, відповідальність".
Д/З с. 107-109 - прочитати. с.109 завдання 8 виконати у зошиті у вигляді таблиці.
Функції цензури

Тоталітарне суспільство

Демократичне суспільство

 

 

21.01.2021
Зарубіжна література
Тема уроку "Ф. М. Достоєвський "Злочин і кара"
Д/З с. 108-112 - прочитати. Занотувати літературну карту твору та рубрику "Словникова робота"




20.01.2021
Історія України
Тема уроку "Утворення Кримської АСРР".
За посиланням переглянути відео http://youtube.com/watch?v=KRt7u1kaKus
Опрацювати матеріал та скласти у зошиті хронологічний ланцюжок подій

КРИМСЬКА АВТОНОМНА СОЦІАЛІСТИЧНА РАДЯНСЬКА РЕСПУБЛІКА (Крим АСРР) була утворена постановою Всерос. ЦВК та РНК РСФРР від 18 жовт. 1921 як частина РСФРР в межах Крим. п-ова. Центр – м. Сімферополь. У результаті Перекопсько-Чонгарської операції 1920 і захоплення в листопаді Крим. п-ова Червоною армією (див. Радянська армія) в Криму була встановлена рад. влада. 16 листоп. був утворений Крим. обласний революц. к-т (голова Б.Кун). У січ. 1921 на спільному засіданні обкому РКП(б) і Крим. ревкому було ухвалено рішення про створення в Криму автономії через його "соціально-економічні й національні особливості" (проведений облік нас. п-ова внаслідок численних фальсифікацій дав такі результати за нац. складом: 50 % – росіяни (у цю графу було об'єднано разом росіян, українців і білорусів), 25 % – татари, решта – представники всіх ін. національностей – болгари, вірмени, греки, караїми, кримчаки, німці та ін.). 18 жовт. 1921 ВЦВК і РНК РСФРР видали декрет про утворення Крим. АСРР. 7 листоп. 1-й Всекрим. установчий з'їзд рад проголосив створення Крим. АСРР, обрав ЦВК  республіки, прийняв Конституцію Крим. АСРР, складену на основі Конституції РСФРР. У республіці здійснювалися т. зв. соціаліст. перетворення в економіці й к-рі. 21 груд. 1921 В. Ленін підписав декрет "Про використання Криму для лікування тих, хто працює". Апарат держ. влади Крим. АСРР складався з місц. рад, ЦВК і РНК, до якої входили комісаріати: внутр. справ, юстиції, просвіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення, землеробства, продовольства, фінансів, праці, ради нар. г-ва, робітн.-сел. інспекції, зв'язку, керувань комунального г-ва і статистики. Для керування військ. справами Крим. АСРР був створений Кримвійськкомат при РНК Крим. АСРР, підпорядкований найближчому військ. округу. Для "ведення постійної боротьби з контрреволюцією" при РНК Криму створювалася КримЧК, підпорядкована безпосередньо ВЧК. Закордонні справи й зовн. торгівля, управління шляхами сполучення в межах Крим. АСРР, центр. управління курортами залишалися цілком і безпосередньо у віданні нар. комісаріатів РСФРР, що створювали відповідні представництва при РНК Крим. АСРР. Нар. комісаріати Крим. АСРР у своїх діях були автономні й відповідальні перед КримЦВК, КримРНК і Всерос. ЦВК. Конституція Крим. АСРР проголошувала скасування всіх нац. і нац.-реліг. привілеїв та обмежень, стверджуючи територіальний принцип побудови республіки. Держ. мовами Крим. АСРР Конституцією проголошувалися рос. і татар. 30 черв. 1945 Президія ВР СРСР видала Наказ про перетворення Крим. АСРР у Крим. обл. у складі РРФСР. 25 черв. 1946 ВР СРСР прийняла Закон про перетворення Крим. АСРР у Крим. обл. у складі РРФСР і про внесення відповідних змін і доповнень у ст. 14 Конституції РРФСР. 1954 Крим. обл. була передана до складу УРСР.



19.01.2021
Всесвітня історія
Узагальнюючий урок
Д/З §22-28 - повторити, підготуватися до написання контрольної роботи


 Громадянська освіта
Тема уроку "Медіа і демократія"
С. 103-106 - прочитати (1-2 пункти).
с.109 завдання 4 виконати у вигляді таблиці або схеми у зошиті.


18.01.2021
Історія України 
Тема уроку "Впровадження непу в УРСР".
Д/З §39-40 (1-2 пункти) - прочитати, занотувати у зошит схему.


Комментариев нет:

Отправить комментарий