четверг, 28 марта 2019 г.

Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії
9 клас
Програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи. (Затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804)»
                                Історія України                                                                             Всесвітня історія
                                     52 години                                                                                          35 годин
Види контролю
І семестр
ІІ семестр
    Практичні заняття


Узагальнюючі уроки


Уроки тематичного контролю


   Види контролю
І семестр
ІІ семестр
Практичні заняття


Узагальнюючі уроки


Уроки тематичного контролю



                                                              Історія України                                                                                       Всесвітня історія
Дата
Тема за програмою
Дата
Тема за програмою


Повторення. Вступ.


Європа в час Французької революції та наполеонівських війн
1

Повторення. Вступ. Новий час в історії України.
1

Французька революція.



2

Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз.



3

Практичне заняття №1. Підготувати есе на тему «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я».



4

Узагальнюючий урок.



5

Урок тематичного контролю.





Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815-1870 рр.)



6

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції. Зміни в житті населення.



7

Велика Британія – майстерня світу.



8

Франція у період Реставрації Бурбонів.



9

Австрійська та Російська імперії.



10

Революції 1848-1949 рр. в Західній та Центральній Європі.



11

Німеччина та Італія.



12

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.



13

Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово). Практичне заняття № 3. На основі аналізу історичних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху.



14

Узагальнюючий урок.



15

Урок тематичного контролю.


Українські землі у складі Російської імперії наприкінці  XVIІІ-у першій половині ХІХ ст.



2

Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій.



3

Соціально-економічне становище. Села і міста.



4

Початок індустріальної революції.



5

Початок українського національного відродження.



6

Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Соціальні рухи.



7

Кирило-Мефодіївське братство. Практичне заняття №1. Проаналізувати програмні документи братства під кутом зору відображення в них майбутнього України.



8

Узагальнюючий урок.



9

Урок тематичного контролю.





Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ-у першій половині ХІХ ст.



10

Політика Австрійської імперії щодо українських територій.



11

Початок українського національного відродження.



12

Європейська революція 1848-1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії.



13

Практичне заняття № 2. Підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст.



14

Узагальнюючий урок.



15

Урок тематичного контролю.





Повсякденне життя та культура кінця XVIІІ-першої половини ХІХ ст.



16

Умови розвитку культури. Освіта. Наука.



17

Література. Мистецтво.



18

Повсякденне життя мешканців України. Практичне заняття № 3. Охарактеризувати повсякденне життя різних верств населення.



19

Узагальнюючий урок.



20

Урок тематичного контролю.








Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.



16

Основні тенденції суспільного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування індустріального суспільства. Франція.



17

Німецька імперія.



18

Велика Британія.



19

Економічне піднесення США.



20

Російська імперія.



21

Австро-Угорщина – дуалістична монархія.



22

«Доба Мейдзі» - в Японській імперії.



23

Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.



24

Спроби модернізації Османської імперії.



25

Практичне заняття № 4. Підготувати замітку про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.



26

Узагальнюючий урок.



27

Урок тематичного контролю.


Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.



21

Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська)війна.



22

Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1870-х рр.



23

Модернізація промисловості та сільського господарства.



24

Місто і село. Життя у пореформену добу. Родини українських підприємців.



25

Український національний рух: громади, хлопомани.



26

Валуєвський циркуляр і Емський указ.



27

Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Братство тарасівців.



28

Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський.



29

Зародження робітничого і соціал – демократичного руху.



30

Практичне заняття № 4. Проаналізувати політику російської імперської влади в Україні і підготувати резюме.



31

Узагальнюючий урок.



32

Урок тематичного контролю.





Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.



33

Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів.



34

Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»).



35

Товариство «Просвіта». Наукове товариство імені Шевченка.



36

Радикальний рух у Галичині. Іван Франко. Утворення політичних партій. Практичне заняття №5. Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях.



37

Узагальнюючий урок.



38

Урок тематичного контролю.








Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)



28

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Україна в геополітичних планах інших держав. Практичне заняття № 5. Простежити динаміку міжнародних відносин.



29

Узагальнюючий урок.



30

Урок тематичного контролю.


Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації.



39

Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація.



40

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні.



41

Події російської революції 1905-1907 рр. в Україні.



42

Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр. столипінська аграрна реформа.



43

Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях. Практичне заняття № 6. Скласти порівняльну таблицю «Ідеї автономії та самостійності в програмах політичних партій».



44

Узагальнюючий урок.



45

Урок тематичного контролю.








Розвиток культури і повсякденне життя



31

Розвиток освіти. Наука. Культура.



32

Практичне заняття № 6. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»



33

Узагальнюючий урок.



34

Урок тематичного контролю.


Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.



46

Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука.



47

Література. Мистецтво.



48

Повсякденне життя.



49

Практичне заняття №7. Підготовка презентацій «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України».



50

Узагальнюючий урок.



51

Урок тематичного контролю.



52

Підсумковий урок.






35

Підсумковий урок. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття.





Комментариев нет:

Отправить комментарий