Синхронізовані
календарно-тематичні плани з історії
9 клас
Програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи.
(Затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року №
804)»
Історія України
Всесвітня історія
52 години
35 годин
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні
заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного контролю
|
|
|
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного
контролю
|
|
|
Історія України Всесвітня історія
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
|
|
Повторення. Вступ.
|
|
|
Європа в час Французької революції та наполеонівських
війн
|
1
|
|
Повторення. Вступ. Новий час в історії України.
|
1
|
|
Французька революція.
|
|
|
|
2
|
|
Консульство та імперія у
Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз.
|
|
|
|
3
|
|
Практичне заняття №1. Підготувати есе на тему «Утвердження принципів громадянського
рівноправ’я».
|
|
|
|
4
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
5
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Європа та Америка в добу революцій і національного
об’єднання (1815-1870 рр.)
|
|
|
|
6
|
|
Індустріальна революція у
країнах Західної Європи та її наслідки. Практичне
заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції. Зміни в житті
населення.
|
|
|
|
7
|
|
Велика Британія – майстерня
світу.
|
|
|
|
8
|
|
Франція у період Реставрації
Бурбонів.
|
|
|
|
9
|
|
Австрійська та Російська
імперії.
|
|
|
|
10
|
|
Революції 1848-1949 рр. в
Західній та Центральній Європі.
|
|
|
|
11
|
|
Німеччина та Італія.
|
|
|
|
12
|
|
Громадянська війна у США і
Реконструкція Півдня.
|
|
|
|
13
|
|
Утворення незалежних держав у
Латинській Америці (оглядово). Практичне
заняття № 3. На основі аналізу історичних джерел укласти історичний
портрет лідера національного руху.
|
|
|
|
14
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
15
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Українські землі у складі Російської імперії
наприкінці XVIІІ-у першій половині
ХІХ ст.
|
|
|
|
2
|
|
Політика Російської імперії
щодо українських етнічних територій.
|
|
|
|
3
|
|
Соціально-економічне становище.
Села і міста.
|
|
|
|
4
|
|
Початок індустріальної
революції.
|
|
|
|
5
|
|
Початок українського
національного відродження.
|
|
|
|
6
|
|
Польський національно-визвольний
і російський опозиційний рухи на території України. Соціальні рухи.
|
|
|
|
7
|
|
Кирило-Мефодіївське братство. Практичне заняття №1. Проаналізувати
програмні документи братства під кутом зору відображення в них майбутнього
України.
|
|
|
|
8
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
9
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Українські землі у складі Австрійської імперії
наприкінці XVIІІ-у першій половині ХІХ ст.
|
|
|
|
10
|
|
Політика Австрійської імперії
щодо українських територій.
|
|
|
|
11
|
|
Початок українського національного
відродження.
|
|
|
|
12
|
|
Європейська революція 1848-1849
рр. в українських регіонах Австрійської імперії.
|
|
|
|
13
|
|
Практичне заняття № 2. Підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая»,
проаналізувати його зміст.
|
|
|
|
14
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
15
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Повсякденне життя та культура кінця XVIІІ-першої половини
ХІХ ст.
|
|
|
|
16
|
|
Умови розвитку культури.
Освіта. Наука.
|
|
|
|
17
|
|
Література. Мистецтво.
|
|
|
|
18
|
|
Повсякденне життя мешканців
України. Практичне заняття № 3.
Охарактеризувати повсякденне життя різних верств населення.
|
|
|
|
19
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
20
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Модернізація країн Європи та Америки в останній третині
ХІХ – на початку ХХ ст.
|
|
|
|
16
|
|
Основні тенденції суспільного
розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування
індустріального суспільства. Франція.
|
|
|
|
17
|
|
Німецька імперія.
|
|
|
|
18
|
|
Велика Британія.
|
|
|
|
19
|
|
Економічне піднесення США.
|
|
|
|
20
|
|
Російська імперія.
|
|
|
|
21
|
|
Австро-Угорщина – дуалістична
монархія.
|
|
|
|
22
|
|
«Доба Мейдзі» - в Японській
імперії.
|
|
|
|
23
|
|
Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська
революція.
|
|
|
|
24
|
|
Спроби модернізації Османської
імперії.
|
|
|
|
25
|
|
Практичне заняття № 4. Підготувати замітку про суперечливі наслідки колоніальної політики для
метрополій і країн Азії та Африки.
|
|
|
|
26
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
27
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Українські землі у складі Російської імперії в другій
половині ХІХ ст.
|
|
|
|
21
|
|
Українське питання в контексті
міжнародних відносин. Східна (Кримська)війна.
|
|
|
|
22
|
|
Ліквідація кріпацтва та реформи
1860-1870-х рр.
|
|
|
|
23
|
|
Модернізація промисловості та
сільського господарства.
|
|
|
|
24
|
|
Місто і село. Життя у
пореформену добу. Родини українських підприємців.
|
|
|
|
25
|
|
Український національний рух:
громади, хлопомани.
|
|
|
|
26
|
|
Валуєвський циркуляр і Емський
указ.
|
|
|
|
27
|
|
Володимир Антонович і Михайло
Драгоманов. Братство тарасівців.
|
|
|
|
28
|
|
Національне відродження
кримських татар. Ісмаїл Гаспринський.
|
|
|
|
29
|
|
Зародження робітничого і соціал
– демократичного руху.
|
|
|
|
30
|
|
Практичне заняття № 4. Проаналізувати політику російської імперської влади в Україні і
підготувати резюме.
|
|
|
|
31
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
32
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій
половині ХІХ ст.
|
|
|
|
33
|
|
Особливості
соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів.
|
|
|
|
34
|
|
Русофіли («москвофіли») і
народовці («українофіли»).
|
|
|
|
35
|
|
Товариство «Просвіта». Наукове товариство
імені Шевченка.
|
|
|
|
36
|
|
Радикальний рух у Галичині.
Іван Франко. Утворення політичних партій. Практичне заняття №5. Скласти порівняльну таблицю розвитку
українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях.
|
|
|
|
37
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
38
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ
ст.)
|
|
|
|
28
|
|
Міжнародні відносини наприкінці
ХІХ ст. Україна в геополітичних планах інших держав. Практичне заняття № 5. Простежити динаміку міжнародних відносин.
|
|
|
|
29
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
30
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Україна на початку ХХ століття перед викликами
модернізації.
|
|
|
|
39
|
|
Особливості
соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація.
|
|
|
|
40
|
|
Суспільно-політичне життя в
Наддніпрянській Україні.
|
|
|
|
41
|
|
Події російської революції
1905-1907 рр. в Україні.
|
|
|
|
42
|
|
Наддніпрянська Україна в
1907-1914 рр. столипінська аграрна реформа.
|
|
|
|
43
|
|
Суспільно-політичне життя на
західноукраїнських землях. Практичне
заняття № 6. Скласти порівняльну таблицю «Ідеї автономії та самостійності
в програмах політичних партій».
|
|
|
|
44
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
45
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток культури і повсякденне життя
|
|
|
|
31
|
|
Розвиток освіти. Наука.
Культура.
|
|
|
|
32
|
|
Практичне заняття № 6. Підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»
|
|
|
|
33
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
34
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ –
на початку ХХ ст.
|
|
|
|
46
|
|
Вплив процесів модернізації на
суспільне життя українців. Освіта. Наука.
|
|
|
|
47
|
|
Література. Мистецтво.
|
|
|
|
48
|
|
Повсякденне життя.
|
|
|
|
49
|
|
Практичне заняття №7. Підготовка презентацій «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя
та світогляд населення України».
|
|
|
|
50
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
51
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
52
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
35
|
|
Підсумковий урок. Основні ідеї,
здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий