Синхронізовані
календарно-тематичні плани з історії
8 клас
Програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи.
(Затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року №
804)»
Історія України Всесвітня
історія
52 години
35 годин
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні
заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного контролю
|
|
|
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного
контролю
|
|
|
Історія України Всесвітня історія
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
|
|
|
|
|
Повторення. Вступ.
|
|
|
|
1
|
|
Повторення. Вступ. Практичне заняття № 1. Робота над
складанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну
добу».
|
|
|
|
|
|
Великі географічні відкриття та становлення
капіталістичних відносин
|
|
|
|
2
|
|
Великі географічні відкриття XV-XVI ст.
|
|
|
|
3
|
|
Конкіста – завоювання Нового
світу. Практичне заняття № 2.
Позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення
впливу європейської цивілізації на світ.
|
|
|
|
4
|
|
Мануфактурне виробництво і
наймана праця.
|
|
|
|
5
|
|
Повсякденне життя населення
Західної Європи.
|
|
|
|
6
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
7
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
|
|
|
|
8
|
|
Гуманізм. Високе Відродження.
|
|
|
|
9
|
|
Реформація в Німеччині. Мартін
Лютер.
|
|
|
|
10
|
|
Поширення Реформації.
Контрреформація в Європі.
|
|
|
|
11
|
|
Культура бароко. Народження
нової європейської науки. Практичне
заняття № 3. Вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів
епохи Відродження.
|
|
|
|
12
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
13
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Держави Західної Європи в XVІ-XVIІ століттях
|
|
|
|
14
|
|
Становлення абсолютної монархії
у Франції.
|
|
|
|
15
|
|
Завершення формування
абсолютної монархії у Франції.
|
|
|
|
16
|
|
Володіння Габсбургів. Карл V.
|
|
|
|
17
|
|
Національно-визвольна війна у
Нідерландах.
|
|
|
|
18
|
|
Королівська реформація в
Англії. Єлизавета І.
|
|
|
|
19
|
|
Англійська революція. Олівер
Кромвель.
|
|
|
|
20
|
|
Річ Посполита. Шляхетська
демократія.
|
|
|
|
21
|
|
Тридцятилітня війна. Практичне заняття № 4. Позначити на контурній карті регіони
поширення католицизму, протестантизму і православ’я; території абсолютних
монархій і республік.
|
|
|
|
22
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
23
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI- перша половина XVII ст.)
|
|
|
|
1
|
|
Статус українських земель у
складі інших держав.
|
|
|
|
2
|
|
Люблінська унія 1569 року та її
вплив на українське суспільство.
|
|
|
|
3
|
|
Соціальна структура
суспільства. Литовські статути.
|
|
|
|
4
|
|
Економічне життя села і міста.
|
|
|
|
5
|
|
Криза церковного життя.
Церковні собори у Бересті 1596 року. Утворення греко-католицької церкви.
|
|
|
|
6
|
|
Культурно-освітнє життя та
книгодрукування.
|
|
|
|
7
|
|
Містобудування, архітектура,
образотворче мистецтво.
|
|
|
|
8
|
|
Практичне заняття №1. Опис повсякденного життя представників основних верств українського
суспільства XVI- першої половини XVII ст.
|
|
|
|
9
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
10
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Становлення козацтва (XVI- перша половина XVII ст.)
|
|
|
|
11
|
|
Походження українського
козацтва. Перші Січі. Дмитро Вишневецький. Запорозька Січ – козацька
республіка.
|
|
|
|
12
|
|
Становлення козацького стану.
Козацькі повстання кінця XVI ст.
|
|
|
|
13
|
|
Походи козаків першої чверті XVIІ ст. Петро
Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна.
|
|
|
|
14
|
|
Козацько-селянські повстання
20-30-х рр. XVIІ ст.
|
|
|
|
15
|
|
Практичне заняття № 2. Описати на основі джерел повсякденне життя представників різних станів
українського суспільства, військове мистецтво, традиції і побут козацтва.
|
|
|
|
16
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
17
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Національно-визвольна війна українського народу
середини XVIІ ст.
|
|
|
|
18
|
|
Передумови
Національно-визвольної війни. Богдан Хмельницький. Події 1648-1649 років.
|
|
|
|
19
|
|
Події 1650-1651 років. Іван
Богун.
|
|
|
|
20
|
|
Воєнно-політичні події
1651-1653 років.
|
|
|
|
21
|
|
Українська козацька держава –
Військо Запорозьке.
|
|
|
|
22
|
|
Українсько-московський договір
1654 року. Воєнно-політичні події 1654-1655 років.
|
|
|
|
23
|
|
Практичне заняття № 3. Розробити порівняльну характеристику особистих якостей, політичних
позицій, військово-політичної діяльності Б. Хмельницького та І. Богуна.
|
|
|
|
24
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
25
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Османська імперія. Держави Східної Європи в XVІІ-XVIІІ ст.
|
|
|
|
24
|
|
Османська імперія. Народи
Південно-Східної Європи під владою турків-османів. Кримське ханство.
|
|
|
|
25
|
|
Московське царство. Іван
Грозний.
|
|
|
|
26
|
|
Правління династії Романових.
Петро І. Практичне заняття № 5.
Обґрунтувати або спростувати судження про суперечливий характер реформ Петра
І.
|
|
|
|
27
|
|
Економічний занепад та
політична криза в Речі Посполитій.
|
|
|
|
28
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
29
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Козацька Україна наприкінці 50-х років XVIІ – на початку XVIІІ століть
|
|
|
|
26
|
|
Гетьманщина в роки правління
Івана Виговського.
|
|
|
|
27
|
|
Розкол Гетьманської держави.
|
|
|
|
28
|
|
Спроби об’єднання Лівобережної
та Правобережної Гетьманщини. Петро Дорошенко.
|
|
|
|
29
|
|
Правобережна Україна в останній
чверті XVIІ ст.
|
|
|
|
30
|
|
Заселення і розвиток
Слобідської України.
|
|
|
|
31
|
|
Запорозьке козацтво. Іван
Сірко.
|
|
|
|
32
|
|
Гетьманщина в часи Івана
Мазепи.
|
|
|
|
33
|
|
Пилип Орлик і його Конституція.
|
|
|
|
34
|
|
Ліквідація козацтва на
Правобережній Україні.
|
|
|
|
35
|
|
Церковне життя. Освіта.
|
|
|
|
36
|
|
Архітектура. Образотворче
мистецтво.
|
|
|
|
37
|
|
Практичне заняття № 4. Проаналізувати зміст Конституції Пилипа Орлика.
|
|
|
|
38
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
39
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Епоха Просвітництва
|
|
|
|
30
|
|
Вплив промислової революції на
життя населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Освічений абсолютизм.
Практичне заняття №6. Виявити
зміни у житті людей, які стали наслідком промислової революції
|
|
|
|
31
|
|
Міжнародні відносини. Колонії
Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США.
Конституція США.
|
|
|
|
32
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
33
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Українські землі в 20-90-х роках XVIІІ ст.
|
|
|
|
40
|
|
Імперський наступ на автономію
Гетьманщини.
|
|
|
|
41
|
|
Нова Січ. Кирило Розумовський.
|
|
|
|
42
|
|
Ліквідація гетьманства і
козацького устрою в Україні.
|
|
|
|
43
|
|
Підкорення Кримського ханства.
Колонізація Півдня України.
|
|
|
|
44
|
|
Правобережна Україна та
західноукраїнські землі.
|
|
|
|
45
|
|
Освіта і наука.
Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода.
|
|
|
|
46
|
|
Архітектура. Образотворче
мистецтво. Музика.
|
|
|
|
47
|
|
Практичне заняття № 5. Визначити способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька
старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави (на основі козацьких
літописів).
|
|
|
|
48
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
49
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Східний світ у XVІ-XVIІІ ст. (оглядово)
|
|
|
|
34
|
|
Індія. Китай. Японія.
|
|
|
|
35
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті
епохи раннього нового часу
|
|
|
|
50
|
|
Внесок України у формування
європейської цивілізації.
|
|
|
|
51
|
|
Практичне заняття № 6. Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних,
господарських і культурних процесах.
|
|
|
|
52
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий