Синхронізовані
календарно-тематичні плани з історії
7 клас
Програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи.
(Затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року №
804)»
Історія України
Всесвітня історія
35 годин
35 годин
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні
заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного контролю
|
|
|
Види контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Практичні заняття
|
|
|
Узагальнюючі уроки
|
|
|
Уроки тематичного
контролю
|
|
|
Історія України Всесвітня історія
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
№
|
Дата
|
Тема за програмою
|
|
|
|
|
|
Вступ. Перші середньовічні держави.
|
|
|
|
1
|
|
Повторення. Вступ.
|
|
|
|
2
|
|
Велике переселення народів.
Розселення слов’ян. Практичне заняття №1. Робота над
укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в добу
Середньовіччя».
|
|
|
|
3
|
|
Утворення варварських королівств.
Франкська держава. Імперія франків. Карл Великий.
|
|
|
|
4
|
|
Візантійська імперія.
|
|
|
|
5
|
|
Арабський світ. Практичне заняття №2. Зіставити
організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії,
Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах.
|
|
|
|
6
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
7
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Виникнення та становлення Русі -України
|
|
|
|
1
|
|
Розселення
східнослов’янських племен на території України. Господарство та суспільство
слов’ян.
|
|
|
|
2
|
|
Утворення Русі-України.
|
|
|
|
3
|
|
Київські князі (Аскольд, Олег,
Ігор, Ольга, Святослав)
|
|
|
|
4
|
|
Практичне заняття №1. На підставі доступних джерел укласти історичний портрет князя
Святослава.
|
|
|
|
5
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
6
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Середньовічний світ Західної Європи
|
|
|
|
8
|
|
Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і
воєнна колонізація.
|
|
|
|
9
|
|
Середньовічне європейське суспільство.
|
|
|
|
10
|
|
Середньовічне місто.
Повсякденне життя. Практичне заняття
№3. Зіставити правове становище різних груп середньовічного населення
Західної Європи.
|
|
|
|
11
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
12
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Європейське суспільство і держави в X-XV ст.
|
|
|
|
13
|
|
Скандинавія в добу
Середньовіччя.
|
|
|
|
14
|
|
Хрестові походи.
|
|
|
|
15
|
|
Середньовічні держави: від
роздробленості до станово-представницької монархії.
|
|
|
|
16
|
|
Реконкіста. Утворення
королівства Іспанія. Італійські торговельні республіки.
|
|
|
|
17
|
|
Франція. Столітня війна. Жанна
д’Арк.
|
|
|
|
18
|
|
Англія. «Велика хартія
вольностей». Війна троянд. Практичне
заняття №4. Встановити цінність «Великої хартії вольностей» для
становлення європейської правової культури.
|
|
|
|
19
|
|
Священна Римська імперія.
|
|
|
|
20
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
21
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х- у першій половині ХІ ст.
|
|
|
|
7
|
|
Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого.
Впровадження християнства.
|
|
|
|
8
|
|
Київська держава за Ярослава Мудрого. «Руська правда».
|
|
|
|
9
|
|
Суспільний устрій.
Влада князя. Повсякденне життя. Культура.
|
|
|
|
10
|
|
Практичне заняття №2. Визначити роль і вплив християнської релігії й церкви в житті
давньоукраїнського суспільства.
|
|
|
|
11
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
12
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Київська держава у другій половині ХІ- першій половині
ХІІІ ст.
|
|
|
|
13
|
|
Передумови політичного
дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів.
|
|
|
|
14
|
|
Правління Володимира Мономаха.
|
|
|
|
15
|
|
Київське,
Переяславське, Чернігівське, Галицьке та Волинське князівства. (Оглядово)
|
|
|
|
16
|
|
Кочові народи степів України
Х-ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії. (Оглядово)
|
|
|
|
17
|
|
Культура Русі-України в другій
половині ХІ-першій половині ХІІІ ст.
|
|
|
|
18
|
|
Практичне заняття №3. Визначити характерні для Володимира Мономаха вчинки і риси характеру, а
також ставлення до цього князя сучасників. Висловити власне ставлення.
|
|
|
|
19
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
20
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)
|
|
|
|
21
|
|
Утворення Галицько-Волинської
держави.
|
|
|
|
22
|
|
Походи монголів на Русь.
Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді).
|
|
|
|
23
|
|
Король Данило –
будівничий Галицько-Волинської держави. Практичне
заняття №4. Історичний портрет короля Данила.
|
|
|
|
24
|
|
Галицько-Волинська держава за
наступників Данила Романовича та її розпад.
|
|
|
|
25
|
|
Культура Галицько-Волинської
держави.
|
|
|
|
26
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
Країн Центральної та Східної Європи в X-XV ст.
|
27
|
|
Урок тематичного контролю.
|
22
|
|
Чернечі лицарські ордени та християнізація Східної
Європи. Велике князівство Литовське. Польське королівство. Угорське
королівство. Гуситські війни у Чехії.
|
|
|
|
23
|
|
Монгольське
панування. Новгородська боярська республіка. Велике князівство Московське.
|
|
|
|
24
|
|
Османська імперія.
|
|
|
|
25
|
|
Практичне заняття №6. Виявити в
пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи проявів візантійської,
руської та західноєвропейської культурних традицій.
|
|
|
|
26
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
27
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
Руські удільні князівства у складі сусідніх держав.
Кримське ханство
|
|
|
|
28
|
|
Інкорпорація руських удільних князівств до складу інших
держав.
|
|
|
|
29
|
|
Кревська унія 1385 року і українські території. Опір
руських князів політиці централізації та його наслідки.
|
|
|
|
30
|
|
Держава Феодоро в Криму (оглядово). Утворення
Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура.
|
|
|
|
31
|
|
Суспільне і церковне життя на теренах України в XIV-XV ст. Пам’ятки середньовічної культури. Костянтин
Острозький. Юрій Дрогобич.
|
|
|
|
32
|
|
Практичне заняття №5. Порівняти правовий статус і повсякденне життя на теренах України
представників різних станів, верств і етносів.
|
|
|
|
33
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
Матеріальний і духовний світ європейського
Середньовіччя.
|
34
|
|
Урок тематичного контролю.
|
28
|
|
Церковний розкол 1054 року. Католицька церква.
Середньовічні єресі і боротьба з ними.
|
|
|
|
29
|
|
Освіта. Наука. Мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм. Практичне заняття №5. Опис
повсякденного життя середньовічного студента.
|
|
|
|
30
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
31
|
|
Урок тематичного контролю.
|
|
|
|
|
|
Середньовічний Схід (оглядово)
|
|
|
|
32
|
|
Держава і суспільство в
середньовічному Китаї. Індія. Японія.
|
|
|
|
33
|
|
Практичне заняття №7. Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю та
Індії.
|
|
|
|
34
|
|
Узагальнюючий урок.
|
|
|
|
35
|
|
Підсумковий урок.
|
35
|
|
Підсумковий урок. Історія Русі-України в контексті
епохи середніх віків. Практичне
заняття №6. Сформулювати висновок про місце Русі-України в
загальноєвропейських процесах.
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий