четверг, 28 марта 2019 г.


Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії
7 клас
Програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи. (Затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804)»
                                Історія України                                                                             Всесвітня історія
                                     35 годин                                                                                          35 годин
Види контролю
І семестр
ІІ семестр
    Практичні заняття


Узагальнюючі уроки


Уроки тематичного контролю


   Види контролю
І семестр
ІІ семестр
Практичні заняття


Узагальнюючі уроки


Уроки тематичного контролю



                                                              Історія України                                                                                       Всесвітня історія
Дата
Тема за програмою
Дата
Тема за програмою





Вступ. Перші середньовічні держави.



1

Повторення. Вступ.



2

Велике переселення народів. Розселення слов’ян.  Практичне заняття №1. Робота над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в добу Середньовіччя».



3

Утворення варварських королівств. Франкська держава. Імперія франків. Карл Великий.



4

Візантійська імперія.



5

Арабський світ. Практичне заняття №2. Зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах.



6

Узагальнюючий урок.



7

Урок тематичного контролю.


Виникнення та становлення Русі -України



1

Розселення східнослов’янських племен на території України. Господарство та суспільство слов’ян.



2

Утворення Русі-України.



3

Київські князі (Аскольд, Олег, Ігор, Ольга, Святослав)



4

Практичне заняття №1. На підставі доступних джерел укласти історичний портрет князя Святослава.



5

Узагальнюючий урок.



6

Урок тематичного контролю.


Середньовічний світ Західної Європи



8

Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація.



9

Середньовічне європейське суспільство.



10

Середньовічне місто. Повсякденне життя. Практичне заняття №3. Зіставити правове становище різних груп середньовічного населення Західної Європи.



11

Узагальнюючий урок.



12

Урок тематичного контролю.





Європейське суспільство і держави в X-XV ст.



13

Скандинавія в добу Середньовіччя.



14

Хрестові походи.



15

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницької монархії.



16

Реконкіста. Утворення королівства Іспанія. Італійські торговельні республіки.



17

Франція. Столітня війна. Жанна дАрк.



18

Англія. «Велика хартія вольностей». Війна троянд. Практичне заняття №4. Встановити цінність «Великої хартії вольностей» для становлення європейської правової культури.



19

Священна Римська імперія.



20

Узагальнюючий урок.



21

Урок тематичного контролю.


Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х- у першій половині ХІ ст.



7

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Впровадження християнства.



8

Київська держава за Ярослава Мудрого. «Руська правда».



9

Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Культура.



10

Практичне заняття №2. Визначити роль і вплив християнської релігії й церкви в житті давньоукраїнського суспільства.



11

Узагальнюючий урок.



12

Урок тематичного контролю.





Київська держава у другій половині ХІ- першій половині ХІІІ ст.



13

Передумови політичного дроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів.



14

Правління Володимира Мономаха.



15

Київське, Переяславське, Чернігівське, Галицьке та Волинське князівства. (Оглядово)



16

Кочові народи степів України Х-ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії. (Оглядово)



17

Культура Русі-України в другій половині ХІ-першій половині ХІІІ ст.



18

Практичне заняття №3. Визначити характерні для Володимира Мономаха вчинки і риси характеру, а також ставлення до цього князя сучасників. Висловити власне ставлення.



19

Узагальнюючий урок.



20

Урок тематичного контролю.





Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)



21

Утворення Галицько-Волинської держави.



22

Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді).



23

Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави. Практичне заняття №4. Історичний портрет короля Данила.



24

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.



25

Культура Галицько-Волинської держави.



26

Узагальнюючий урок.


Країн Центральної та Східної Європи в X-XV ст.
27

Урок тематичного контролю.
22

Чернечі лицарські ордени та християнізація Східної Європи. Велике князівство Литовське. Польське королівство. Угорське королівство. Гуситські війни у Чехії.



23

 Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Велике князівство Московське.



24

Османська імперія.



25

Практичне заняття №6. Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи проявів візантійської, руської та західноєвропейської культурних традицій.



26

Узагальнюючий урок.



27

Урок тематичного контролю.


Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство



28

Інкорпорація руських удільних князівств до складу інших держав.



29

Кревська унія 1385 року і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.



30

Держава Феодоро в Криму (оглядово). Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура.



31

Суспільне і церковне життя на теренах України в XIV-XV ст. Пам’ятки середньовічної культури. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич.



32

Практичне заняття №5. Порівняти правовий статус і повсякденне життя на теренах України представників різних станів, верств і етносів.



33

Узагальнюючий урок.


Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя.
34

Урок тематичного контролю.
28

Церковний розкол 1054 року. Католицька церква. Середньовічні єресі і боротьба з ними.



29

Освіта. Наука. Мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм. Практичне заняття №5. Опис повсякденного життя середньовічного студента.



30

Узагальнюючий урок.



31

Урок тематичного контролю.





Середньовічний Схід (оглядово)



32

Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Індія. Японія.



33

Практичне заняття №7. Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії.



34

Узагальнюючий урок.



35

Підсумковий урок.
35

Підсумковий урок. Історія Русі-України в контексті епохи середніх віків. Практичне заняття №6. Сформулювати висновок про місце Русі-України в загальноєвропейських процесах.



Комментариев нет:

Отправить комментарий