Вебінари
https://vseosvita.ua/user/id226052/achievements
https://vseosvita.ua/webinar/gotovnist-vcitela-do-roboti-v-inkluzivnomu-klasi-406.html - Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі.
https://vseosvita.ua/webinar/lajfhaki-pid-cas-vivcenna-gromadanskoi-osviti-255.html - Лайфхаки під час вивчення громадянської освіти.
https://vseosvita.ua/webinar/nadanna-persoi-medicnoi-dopomogi-v-zakladah-osviti-instruktaz-dla-pedagogiv-241.html - Надання першої медичної допомоги в закладах освіти.
https://vseosvita.ua/webinar/ak-dopomogti-ucnam-efektivno-pidgotuvatisa-do-zno-z-istorii-ukraini-prakticni-rekomendacii-212.html - Як допомогти учням підготуватися до ЗНО.
https://vseosvita.ua/webinar/zakonodavci-zmini-na-dopomogu-vcitelu-pravoznavstva-144.html - Законодавчі зміни: на допомогу вчителям правознавства.
https://vseosvita.ua/webinar/normativno-pravove-reguluvanna-prav-ditini-pravo-ditej-ta-pidlitkiv-na-pracu-86.html - Нормативно-правове регулювання прав дитини.
https://vseosvita.ua/webinar/zakonodavce-reguluvanna-prav-ditej-ta-pidlitkiv-v-ukraini-63.html - Рекомендації з врегулювання прав дітей та підлітків в Україні.
https://vseosvita.ua/webinar/ak-pidgotuvati-efektivne-prakticne-zanatta-z-istorii-37.html - Як підготувати ефективне практичне заняття з історії.
https://vseosvita.ua/webinar/so-take-efektivne-prakticne-zanatta-z-istorii-36.html - Що таке ефективне приктичне заняття з історії.
https://vseosvita.ua/webinar/problemi-sucasnoi-skilnoi-istoricnoi-osviti-v-ukraini-vitoki-ta-perspektivi-35.html - Проблеми сучасної шкільної історичної освіти в Україні.
https://vseosvita.ua/webinar/platforma-vseosvita-dla-zmisanogo-navcanna-domasni-zavdanna-v-rezimi-onlajn-ta-elektronnij-zurnal-dla-akisnogo - Платформа «Всеосвіта» для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань
https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-na - Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання
https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html -Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання
https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-vid-vseosviti-alternativnij-instrument-dla-organizacii-navcanna-179.html - Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання
https://vseosvita.ua/webinar/internet-olimpiadi-ak-instrument-uriznomanitnenna-osvitnogo-procesu-66.html - Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу
https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html - Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання
https://vseosvita.ua/webinar/proektna-dialnist-v-osvitnomu-procesi-z-cogo-rozpocati-161.html - Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?
https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html - Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину
Свідоцтва про публікації
https://vseosvita.ua/user/id226052/achievements/test - Подяки, грамоти за публікації та розробки тестів.
ПЛАН САМООСВІТИ
вчителя історії та правознавства
Степанівської
Першої ЗОШ
Журавльової Ірини
Олександрівни
на 2021/2022
навчальний рік
РОЗДІЛ І.
ВИВЧЕННЯ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ
№ з/п |
Назва |
Дата |
Література |
Форма опрацювання |
Примітка |
1 |
Закон України «Про освіту» |
Протягом року |
Сайт Верховної
Ради України № 2145-VIII |
Тези |
|
2 |
«Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із
запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа». |
Протягом року |
Сайт КМУ |
Тези |
|
3 |
Вересень |
|
Тези |
|
|
4 |
Вересень січень |
Лист
Міністерства освіти і науки України №1/9-362 від 16.07.2021
|
Тези, включення до виховного плану класу |
|
|
5 |
Вересень |
Постанова МОЗ №10 від 06.09.2021
р.
|
Тези |
|
РОЗДІЛ
II.
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА
ПІДГОТОВКА
(питання
дидактики, психології)
1 |
Методика викладання історії та
правознавства в школі |
Протягом року |
Мережа Інтернет Фахові видання |
Тези |
|
2 |
Опрацювання періодичних
видань з історії та правознавства |
Протягом року |
Електронні посібники, мережа Інтернет |
Тези |
|
3 |
Проходження КПК з курсу «Громадянська
освіта» |
Березень |
ЗОІППО |
Тези |
|
Розділ
ІІІ.
МЕТОДИКА
ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА.
1 |
«Використання інноваційних
комп’ютерних технологій на уроках історії та правознавства як засіб
підвищення освітньої компетентності учнів»
|
Протягом року |
Інтернет – мережа, фахові видання
|
Розробки уроків, презентацій. |
|
2 |
Вивчення особливостей викладання історії
та правознавства ознайомлення з переліком підручників та посібників 2021/2022
навчального року |
Вересень |
Інструкційно- методичні
рекомендації щодо викладання історії та правознавства. |
Тези |
|
3 |
Розробка та підготовка матеріалів
до Всеукраїнського тижня права
|
Грудень |
Профільні журнали. Мережа інтернет |
|
|
4 |
Проведення тижня історії |
Січень |
Журнали, мережа інтернет,
профільні монографії |
|
|
5 |
Наповнення персональної
сторінки на освітній платформі «Всеосвіта» власними розробками та методичними
матеріалами. Робота на
блозі. |
Протягом
року |
Сайт «Всеосвіта» Блог |
Наповнення інтернет-сторінки |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий